החלפת מנעולים בתל אביב


אם אי פעם עברתם למקום חדש, איבדתם את מפתחות הבית או הייתם צריכים לפטר עובד זועם, כנראה שהייתם במצב ששקלתם להחליף את המנעולים. רוב האנשים לא מודעים לכך שבמקום להחליף את המנעולים, יש פיתרון הרבה יותר טוב, ולעתים קרובות זול יותר – מפתח אותם מחדש. במאמר זה אסביר מה המשמעות של "מקש מחדש" על מנעול, וחשוב מכך – מתי עליכם לחדש את המנעולים במקום לשנות אותם. מדוע זה חשוב אתם שואלים? כי זה יכול לחסוך לך די הרבה כסף בכל שנה. יש מנעולנים בתל אביב שמנצלים את העובדה שאנשים לא מתבשרים על ההבדלים ובמקום להסביר ללקוח את האפשרויות השונות הם בוחרים באופציה היקרה יותר עבורם.

בעוד ש"החלפת מנעול "זה די מובן מאליו, פשוט הכוונה להחלפת מנעול ישן במנעול חדש, אך המפתח מחדש דורש קצת הסבר כדי להבין. אחזור נעילה פירושו לשנות את מפתח העבודה של המנעול למפתח אחר, מבלי להחליף את המנעול עצמו. במילים פשוטות יותר – אתם שומרים על אותו נעילה אך המפתח הישן כבר לא יפעיל אותו. זה נעשה על ידי פירוק המנעול והחלפת חלק מהחלקים שבתוכו (המכונים "כוסות" או "סיכות מפתח"). כל סדרה של סיכות מקשים במנעול שלך תואמות למפתח ספציפי ולכן כאשר אתה מחליף את הסיכות באותם שונים, אתה בעצם מגדיר מפתח חדש שיפעיל כעת את המנעול. עד כמה שזה נשמע מסובך, למעשה מדובר בהליך קל שלא אמור לקחת יותר מכמה דקות בהינתן הכלים הנכונים.

על מנת למנעול מחדש, המנעולן בתל אביב צריך להיות בעל מפתח ההתאמה הנוכחי שלו. ללא המפתח התואם, הדרך היחידה למפתח מחדש את המנעול תהיה בחירתו לפתיחה, ולמרות שזה בדרך כלל לא מהווה בעיה עבור מנעולן מיומן, לעיתים קרובות הוא יגבה חיובים נוספים שיכולים לייקר אותו מאשר להחליף את המנעול לחלוטין.

שמירת מנעול אינה פוגעת בביטחון המנעול, ואינה הופכת אותו לבטוח יותר. אחד הגורמים ההופכים את הנעילה לאבטחה הוא כמה סיכות בתוכו. כל עוד המנעולן מחליף את 5 הפינים הישנים עם 5 חדשים, המנעול יישאר מאובטח בדיוק כמו שהיה קודם. אם אתה מעוניין להשיג אבטחה טובה יותר של המנעולים שלך, שינוי הדרך לאבטחה חדשה ואבטחה גבוהה יותר תהיה הדרך ללכת.

בגלל המחיר הנמוך ביותר של סיכות המפתח במנעולים, המפתחות מחדש תמיד כמעט זולות בהשוואה להחלפת המנעולים. בעת מפתחות מחדש של המנעולים שלך, אתה מחויב רק בגין העבודה, ואילו כאשר אתה מחליף את המנעולים שלך, אתה משלם גם עבור עבודה וגם עבור חלקים.

דבר חשוב שכדאי לזכור הוא שכל המנעולים מגיעים עם אפשרות מובנית לניתוק מחדש, כך שאינך צריך לתהות האם המנעולים שלך ניתנים לניתוח מחדש או לא. עם זאת, הדרך למנעול מחדש של מנעולים שונים אינה תמיד זהה ולעתים קרובות דורשת כלים שונים. לדוגמא, כמה מנעולי אבטחה גבוהים כמו "Mul-T-Lock" ורה

ב בריח דורשים מפתחות מחדש של כלים ייחודיים וסיכות מפתח.

שימוש באכיפה אינו משמש רק כאשר ברצונך להפסיק מפתח ישן, אלא גם להתאים יותר מנעול אחד לאותו מפתח. לדוגמא, אם בביתכם יש מספר מנעולים ולכל מנעול יש מפתח אחר, דבר שיכול להיות לא נוח, כדאי לכם לחדש את המנעולים כך שיתאימו לאותו מפתח. יש לזכור שכדי להתאים 2 מנעולים ומעלה למפתח אחד, המנעולים צריכים להיות מאותו המותג או לחלוק את אותם סוגים של חורי מפתחות. אם המפתח שלך נכנס למנעול אחד אך לא יכנס למפתח אחר, פירוש הדבר שחורי המפתח שלהם (או "פסי המפתח") הם שונים ולא ניתן להתאים אותם.

מתי כדאי לך להחליף מנעול?

שני התרחישים הנפוצים ביותר לפיצוח המנעולים שלך הם:

1. אם אתה מרוצה מהמנעולים שלך, אך רוצה לשנות את המפתח כך שהמפתח הישן לא יעבוד יותר. לדוגמה:

  • אם עברת למקום חדש בתל אביב ולא יודע למי עוד יש את המפתח.
  • איבדת עותק של המפתח שלך ופחד שמישהו ימצא אותו.
  • רוצה למנוע ממישהו שיש לו את המפתח להיכנס.

2. כשיש לך מפתחות שונים למנעולים שונים ואתה רוצה שכולם יתאימו למפתח יחיד אחד. (בהתחשב בכך שכל המנעולים הם מאותו המותג או חור המנעול)

מתי כדאי להחליף צלינדר בדלת?

1. אתה רוצה שהמנעולים שלך יהיו בצבע או עיצוב אחר. לדוגמא, אם עברתם למקום חדש בתל אביב והמנעולים שלכם ישנים וחלודים, כדאי לכם להשיג מנעולים חדשים ונאים יותר.
2. כאשר אתה רוצה לשדרג את האבטחה שלך ולהחליף את המנעולים למנעולי אבטחה גבוהים או מנעולים אלקטרוניים.
3. אם יש לך מנעולים של מותגים שונים בבית שלך ואתה רוצה שכולם יעבדו על אותו מפתח, תצטרך להחליף כמה מנעולים כך שכל המנעולים שלך יהיו מאותו המותג (או שיהיה להם אותו סוג של מפתח ), רק אז תוכל להקליד מחדש את כולם למפתח אחד.

במקרים בהם התקנת מנעול אחד או יותר אך אין לך מפתח עבורם כלל, תצטרך להשוות את מחיר המנעול החדש לעומת מפתחות מחדש ללא מפתח (שדורש עבודה נוספת) ולקבל החלטה מושכלת. באשר למה משתלם יותר. רק במקרים בהם בחירת המנעול ומפתחותו מחדש יקרים יותר ממחיר המנעול החדש, עליכם להחליף אותו.

שים לב שכאשר מחליפים את המנעולים שלך, המנעולן בתל אביב אמור להיות מסוגל לספק לך לפחות כמה מנעולים עם מפתח תואם. ברוב חנויות החומרה יש גם אפשרות להתאים את המנעולים שלך בחינם עם הרכישה.

אתה יכול לעשות את זה בעצמך?

החלפת מנעול סטנדרטי למגורים היא משימה פשוטה למדי שניתן לבצע בעזרת מברג פיליפס. אני יכול להעלות סרטון שמראה כיצד להחליף את ידית הדלתות ואת סיבוב הבריח, אם כי אם אתה קצת נוח תוכל להבין זאת בעצמך בקלות.
מצד שני, מנעול מחדש של מנעול לא רק דורש למידה ותרגול, אלא גם מחייב את הכלים הנכונים, שהם יקרים למדי. ערכת הצמדה מקצועית למקלחת מחדש של מרבית המנעולים עולה כ -350 שקל, וזה הרבה מעבר למחיריהם של 10 מנעולים בסיסיים חדשים. דבר נוסף שכדאי לזכור הוא שאם תנסה להחליף נעילה בעצמך ולא להיכשל, אין נזק רב שאתה יכול לעשות למנעול, אך ניסיון ללא הצלחה מחדש לנעול כמעט תמיד יהרוס אותו לחלוטין.

ישנם סוגים חדשים יותר של מנעולים המציעים אפשרות למנע אותם מחדש בקלות בבית מבלי להפריד אותם או להתקשר למנעולן בתל אביב. מנעולים אלה, כגון המפתח החכם מנעול אנטר מנעול טביעת אצבע הופכים פופולריים יותר ויותר ככל שהטכנולוגיה משתפרת, אולם יש להם עדיין כמה פגמים. אז אם מנעול מחדש של מנעול הוא לא משהו שאתה עושה לעתים קרובות, אני ממליץ להשאיר את המנעולים הרגילים שלך על הדלת שלך לעת עתה.

האם אתה מחפש לתקן או להחליף את המנעולים שלך? אנו מציעים החלפת מנעולים ושירות המנעולנים מחדש בכל רחבי תל אביב, 24 שעות ביממה. התקשר אלינו ואנחנו נשלח את אחד המנעולנים המקצועיים שלנו אליך חייג 0529252323

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה נבנה ומקודם על ידי אייל שירותי פריצה ומנעולנות
דילוג לתוכן
לחץ לחיוגוואטסאפ