פורץ דלתות בתל אביב


פורץ דירות

ייתכן שפריצות ופריצת הדירות בתל אביב לעולם לא יעלמו מהחברה, אך ישנן דרכים בהן תוכלו להגן על ביתכם מפני פלישות ופריצות. אסור להיזהר יותר מדי בכל הנוגע להגנה על עצמך ועל חפצי הדירה , ואי אפשר לחיות את חייו ללא פחד.

אל תתנו לביתכם להישאר קורבן לגנבים ובזבזו זמן ומשאבים. הצעד הראשון במניעת פשע ביתי הוא ביטול הזדמנויות על ידי מיגון ממנעולן בתל אביב, ואין דרך טובה יותר לצמצם את הסיכויים שלך מאשר באמצעות מצלמות מעקב, מנעולים ואזעקות.

שיפורים נוספים בתחום האבטחה בביתכם בת"א יבואו בהתחשב בכך שהמטרה

היא להקשות על פורצים על ידי אילוץ שלהם לקחת יותר זמן ולהרעיש יותר. נקט באמצעים פשוטים אלה בכדי לאבטח את ביתך ולהפחית את הסיכוי שנוכל אפילו יסתכל עליו פעמיים, והקטנת את הסבירות שהם יחפשו את ביתך.

לדעת שהבית שלך ריק מעלה את האפשרות לפריצה – אבל אתה לא רוצה שתהיה לך אותה בעיה כמו השכן שביתו נפרץ, שם בסופו של דבר השכנים לומדים להתעלם מהאזעקה, לכן מומלץ מנעולן טוב למיגון הדירה

פריצה – פריצות יכולות להתרחש גם באזורים הבטוחים ביותר, ומכונית נעולה היא אחד היעדים הקלים ביותר לפריצה – פנימה.

יש לאבטח דלתות חיצוניות באמצעות מנעול נוסף כמנעול כספת

מאובטח טוב למניעת הפריצה, אך עדיף ההשקעה במנעול כספת איכותי לכניסה החיצונית, גם אם היא נעולה רק בלילה. לדלתות הזזה יש סיכוי טוב למנוע אותם על ידי אילוץ הדלת להיפתח או על ידי הרמת הדלת מהמסלול.

התקנת עינית דיגיטלית

היא דרך מצוינת להרחיק מבקרים לא רצויים מהנכס שלך אם אין לך עדיין. בעוד שבעלי בתים מעדיפים אזעקה או מצלמה לפרטיות , לרוב זה עסק לא זול אך עוזר מעט להברחת גנבים בעוד שבעלי בתים אוהבים את מיגון זה מטעמי אבטחה.

בזמן שאתה מחפש כתמים פגיעים

שים לב לאלקטרוניקה, אמנות ורהיטים יקרים שניתן לראות בקלות דרך חלונות. אתה יכול ליצור הערכת אדיבות לבית שלך שתוכל לעזור לך לזהות את הפגיעויות בבית שלך ואפילו ליצור קשר עם רשויות החוק המקומיות או המשטרה לקבלת מידע נוסף.

וודאו כי כל החלונות עשויים זיגוג כפול

שקשה לפרוץ אותו ויכול לחמם ולקרר את ביתכם בצורה יעילה יותר. יש לנעול דלתות וחלונות הזזה בזכוכית באמצעות מנעול מאולץ או מסגרת למעלית ומאובטחים בזכוכית בטיחות כדי למנוע או למנוע פריצות אפשריות. מנעולן בתל אביב מחברתנו זמין למיגון זה. חלונות עם מנעול תפס, בין אם באופן חלקי או לגמרי לא פולשני, צריכים להיות מאובטחים באותה מנעול כמו דלת הזכוכית או החלון הזזה כדי למנוע או למנוע חדירה אפשרית. סגרו חלונות ודלתות עם מנעולים המונפים לחלוטין או מורמים מהמסגרת.

וודא שכשאתה שוכר חברת מנעולנים מתל אביב להתקנת זכוכית בטיחות, היא נשברת על ידי לחיצה על מוט המתכת המותקן. שתול שיחים קוצניים סביב החלון שלך כך שלא רק קשה לפרוץ אותם, אלא גם כואב.

הדבר האחרון שאתה רוצה זה להקל על גנב להסתתר בניסיון פריצה ולבטל את יכולתם להסתתר במקומך

נוכל נחוש יכול לטפס על עץ ולפרוץ דרך החלון בקומה העליונה, גם אם הענפים גבוהים מדי מכדי לקבל גישה. יתכן שתזדקק לכמה דקות של כיסוי לפני שתזין ערך, אך המקום שאתה מסתיר פחות סביר לנסות זאת בכלל.

חלונות ודלתות פתוחים בשטח פתוח הם הזמנה לפורצים פשוט לפרוץ לביתם

זכור שיש לך גישה, מה שאומר שאתה יכול לצאת במהירות ובקלות דרך כל דלת או חלון. שמור על דלת המוסך סגורה ונעולה היטב בין אם אתה בבית ובין אם לא, אך אל תשאיר אותה פתוחה אם אינך יכול לפקוח עין עליה.

שמור על הכניסה נקייה משיחים ורהיטים כדי ששכן שלך יראה את כל מה שקורה. קרוב לוודאי שהשכן שלך יספק לך עין נוספת ונקודת מבט מבחוץ, וזה יכול להיות נכס נהדר לבטיחותך, שלא לדבר על להפוך את האזור שלך למקום נחמד יותר לחיות בו.

המנעולן המקומי מתל אביב מפיץ בדרך כלל עלונים בחינם בנושא אבטחת הבית

ולעתים המנעולן אף מציע מדבקות חלון או תעודות זהות המזהות את ארגון השכונה שלך. אם תנקוט באמצעים להגנה על ביתך, כגון התקנת מערכת אזעקה מפוקחת ותפסים על דלתותיך, תוכל לקבל הנחה. הבית שלך אולי נעלם די הרבה זמן, אבל העובדה שהוא לא נבדק יכולה להיות סימן ברור לכולם שאתה מוערם על הקיר, וזה בדרך כלל לא סימן טוב לביטחונך.

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה נבנה ומקודם על ידי אייל שירותי פריצה ומנעולנות
דילוג לתוכן
לחץ לחיוגוואטסאפ