עוד שירותי מנעולנות

תיקון דלתות

שירות עיקרי שמנעולן מוסמך נותן זה בין הייתר תיקון דלתות,נישת תיקון דלתות ישנם מגוון עבודות כגוןתיקון והחלפת מנגנון הדלת, החלפת צילינדר, איזון וכיוון דלת הרמת סף תחתון לדלת, החלפת ידיות לדלת, התקנת מנעול כספת ומנעול עליון ועוד, כל זאת עושה מנעולן מורשה ומוסמך המכיר את עבודת תיקון הדלתות שגם הם מחולקות לסוגים כגון- דלתות פלדה, דלתות זכוכית, דלתות עץ ואלמיניום.

מנעולן רכב

מנעולן רכב-פורץ רכבים. שירות מנעולנות הרכב מחולק ל 2 קטגוריות 1. מנעולן רכב 2.פורץ רכבים. לא כל מנעולן הוא גם מנעולן רכב, מנעולן רכב הוא מנעולן שמתעסק עם מנעולים של רכב משחזר אותם ומקודד מפתחות לאחר אבדנם, יודע להתעסק עם בסוויץ ודלתות של רכב, ואילו פורץ רכבים נותן שירות פריצת רכבים לאחר שהמפתח נשכח בתוך הרכב והוא ננעל.

פורץ מנעולים

פורץ מנעולים הוא מנעולן שמתמחה בפריצת מנעולים של דלתות שלא נפתחות או או דלתות טרוקות או לפרוץ ולתקן מנעולים פגומים בדלת, יידע לפרוץ מנעולים מפלדה עץ ודלתות זכוכית ואלמיניום, וידע לפרוץ את כל סוגי הצילינדרים שיש בדלתות.

פורץ כספות

פורץ כספות הוא לרוב גם מנעולן מוסמך שגם מתמחה בפריצת כספות, לא כל מנעולן הוא גם פורץ כספות, לשם כך יש התמחות מיוחדת למגוון סוגי כספות, כספות קטנות וכבדות.

ידיות בהלה

ידיות בהלה מותקנות באולמות ומקומות שמאכלסים 100 איש ויותר ותפקיד ידית הבהלה בשעת פאניקה לפתוח את הדלת על ידי השענות על מוט הידית בלבד.

מנעול כספת

מנעול כספת מותקן בחלקו העליון של הדלת, בין צילינדר המנעול לסגר הביטחון ותפקידו לתת עוד רמת מיגון על ידי מנעול איכותי חבוי בתוך הדלת שנעזר ב3 בריחים שנסגרים בתוך משקוף הדלת.

החלפת מנעולים

החלפת מנעולים וצילינדרים לדלתות מתבצעת על ידי מנעולנים מורשים שיש להם ניסיון גם בהחלפת מנעולים, החלפת המנעולים מתבצעת לדלתות פלדה, דלתות עץ ודלתות זכוכית ואלמיניום.

אתר זה נבנה ומקודם על ידי אייל שירותי פריצה ומנעולנות
דילוג לתוכן
לחץ לחיוגוואטסאפ