התקנת ידיות בהלה, תיקון ידיות בהלה

ידית בהלה

תיקון ידיות בהלה

חייג 0529252323

תיקון ידיות בהלה, התקנת ידיות בהלה לבתי עסק או החלפתן.

היה ויש לכם בבית בעסק ידית בהלה לא תקינה או ידית בהלה שבורה או מפורקת, ובמידה ואתם מעוניינים להחליף ידית בהלה שהיא לא תקינה, או סתם להחליף ולהתקין ידיות לדלת כניסה, חייגו למנעולן סביב השעון זמינים וערוכים לתיקון  והחלפת כל סוג ידיות בהלה  על ידי צוות וותיק בתחום ידיות הבהלה בצורה הוגנת אמינה 24 שעות.

התקנת ידיות הבהלה בדלתות אש על פי החוק

לידיעת הציבור ישנו חוק שמחייב מבנים ציבוריים בהתקנת ידית בהלה ברוב המבנים הציבוריים לדוגמא- בקניונים, בכניסות למפעלים ובתאטרונים ובתי קולנוע, בבתי ספר באוניברסיטה, אולמות אירועים למיניהם, מועדונים ובבתי מסחר רבים. היה ויש תקלה בידית הבהלה חובה לתקנה במידית.

תפקידה של ידית הבהלה, אם וחלילה פרצה שריפה או כל תרחיש של פאניקה או כל אירוע חריג, יוכלו הנוכחים במקרה של פאניקה להימלט בבטחה מהמקום. ידית נותנת אופציה לנוכחים לפתוח את הדלת ללא בעיה גם גם בתרחיש חירום בעזרת דחיפה בלי פחד להיתקע ובלי  לחפש את מפתח. ניתן לפתוח את ידית הבהלה על ידי הישענות עליה וכך הדלת תפתח.

ידיות הבהלה המשמשים אותנו בשעת חירום:

  • ידית בהלה המותקנות על דלתות אש
  • ידית בהלה שמותקנות על גבי דלתות זכוכית
  • ידיות בהלה לדלתות כפולות ולשערים, חברת יזאו, ייל וכו.
מה הם כללי החוק?

ע”פ החוק הקיים, מחויב כל בעל עסק להתקין ידיות בהלה בהנחה ואזור המבנה או העסק מכיל 100 איש ויותר אם זה בקומה או ביציאה מהמבנה. לאחר התקנת ידיות הבהלה המבנה ייבדק על ידי כיבוי אש ובהנחה והידית בהלה אינה תקינה המקום לא יאושר לתפקוד כלל. 

ידיות לדלת
התקנתם של ידית בהלה בצורה תקנית ובטוחה

היה והנכם רוצים או נתבקשתם להתקין ידיות בהלה לבית העסק שלכם אתם יכולים לפנות למנעולן סביב השעון שהנו צוות מומחה בתחום ידיות הבהלה, חייגו אלינו גם ליעוץ חינם 0529252323 ה חברה עם מוניטין רב וניסיון , נגיע ונתקין לכם את ידיות הבהלה ללא כל בעיה.

ניסיוננו הוא גם במנעולנות הדירות בהחלפת מנעולים וצילינדר, תיקוני דלתות פריצת כספות, כיווני דלתות, פריצת רכבים, תיקוני דלתות אש, מחזירי דלת ועוד.

הזמינות שלנו היא 24 שעות כולל שבתות וחגים.

לייעוץ חינם חייגו עכשיו, או השאירו הודעה ונחזור אליכם  052-9252323.

שירות ידיות בהלה ניתן לקבל באזורים הרשומים לפניכם

ידית בהלה במרכז הארץ ובערי  המרכז בגון תל אביב, ראשון לציון, הרצליה, חולון, בת ים, נס ציונה, יהוד, ראש העין, יבנה, רחובות, באר יעקב, רמלה לוד, פתח תקווה, אריאל, שוהם ובכל ערי ויישובי המרכז.

אתר זה נבנה ומקודם על ידי אייל שירותי פריצה ומנעולנות
דילוג לתוכן
לחץ לחיוגוואטסאפ