שירות מנעולן רכב


אנחנו המנעולנים שלך לשכפול מפתחות רכב

לכולנו היה הרגע ההוא: הרגע בו אנו מפנים עורף למכוניתנו ומתכווצים, מתוך הבנת האמת הבלתי נמנעת, שעלינו למצוא מנעולן להחלפת מפתח לרכב ו / או להיכנס לרכב שלנו בהקדם האפשרי. ב- מנעולנות רכב אנו עוזרים לתושבי אזור המרכז כבר למעלה מעשר שנים.

שירותי מנעולנות רכב שאנו מספקים

נעילת רכב: מנעולים ונעילות, אנו יכולים לפתוח כמעט כל רכב. הלכנו ללקוחות רבים שהיו להם מנעולנים אחרים שהותירו אותם תקועים. אנו מתגאים בכך שמעולם לא השארנו לקוח נעול ותקוע. אם אתה מתקשר אלינו כדי לפתוח את המכונית שלך, אנו נפרוץ אותה ללא נזק עבורך.

החלפת מפתחות: אם איבדתם את המפתחות, אל תגררו את מכוניתכם למוסך. במקום זאת, התקשר למנעולן בתל אביב להחלפת מפתחות לרכב. המנעולנים שלנו בתל אביב, ייצאו ויעשו שכפול מפתח באותו יום. אנו יכולים לבצע החלפת מפתחות לרכב ושכפול, אך גם להציע החלפת מפתח לרכב עבורך כולל חיתוכים ושחזור, חיתוכי רוורס, צדדית או חריצים פנימיים אנו יכולים גם להפוך את המפתח שלך למפתח מקורי. שוב, אנו מציעים שירות זה במקום, ולעתים קרובות פחות ממחירי הסוכנות.

תכנית מרוחקת: לעתים קרובות זולה יותר מהסוכנות, אנו מציעים תכנות מרחוק עבור מכוניות ודגמים רבים ושונים.

מקשי שבבים למחשבים / מקשים חכמים: אנו יכולים לתכנת מקשי שבבי מחשב ומפתחות חכמים במקום, לרוב זול יותר מהסוכנות.

הסוויץ לא מסתובב: המפתח לא מסתובב בסוויץ, ניסית את הסטנדרטים הישנים שלך של סיבוב ההגה ומנענע המפתח, אפילו את הטקטיקה שבה אתה מפעיל על המפתח תוך כדי לחיצה בו זמנית על לוח המחוונים. ובכל זאת, שום דבר לא קורה. ב- מנעולן בתל אביב, אנו נקראים לעתים קרובות על ידי לקוחות שמפתח הרכב שלהם לא יסובב את ההצתה או שהמפתח לא ייצא מההצתה. לנו המנעולן שיעזור לך בבעיה זו. אם אתה עדיין זקוק לסיוע חייג אלינו

מפתחות למנעולי דלתות רכב: אם רכשתם לאחרונה מכונית שהמפתח להפעלת ההצתה כבר לא פותח את הדלת או תא המטען שלכם, אנו יכולים ליצור מפתח חדש לפתיחת הדלתות ותא המטען. אם אינך מעוניין להחזיק שני מפתחות לרכבך, בדרך כלל נוכל למנע מחדש את ההצתה כדי להפוך מפתח אחד לכל הרכב, מה שהופך את המערכת שלך לחדשה.

מקשים: האם ברכבכם יש מערכת כניסה למקלדת? ב- מערכת חכמה. יש לנו אפשרות לקרוא את הקוד ברכבים חדשים יותר עם תכונה זו. לאחר שקראנו את הקוד שלך, נוכל ללמד אותך כיצד להוסיף ולמחוק קודים, והשתמש בקוד כדי לנעול ולפתוח את הדלתות ותא המטען שלך.

כלי רכב שאנו המנעולנים בתל אביב משרתים מעבר לרכב שלך: האביב מגיע ושכחת איפה שמת את המפתחות, נשבעת שלא תשכח עבור רכבי הפנאי, האופנוע או המשאית. אל תזיעו את זה! אנחנו כמנעולנים מוסמכים בתל אביב יכולים לבוא לעזרתך ולוודא שלא תחמיץ את אותו יום מושלם. אנו נהנים לספק מפתחות לצורות תחבורה לא מסורתיות, כולל אופנועים, קרוואנים, רכבים מסחריים, טרקטורונים, קטנועים וכו '.

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה נבנה ומקודם על ידי אייל שירותי פריצה ומנעולנות
דילוג לתוכן
לחץ לחיוגוואטסאפ