תיקון דלתות בתל אביב, מתקן דלתות בתל אביב

צריכים מנעולן בפתח תקווה והסביבה
תיקון דלתות

תיקוני דלתות בתל אביב

היה ואתם צריכים שירות תיקון דלתות מסיבות שונות שמפתח אבד, הדלת לא נפתחת או נפתחת קשה, דלת לא מאוזנת או שהבריחים לא משתלבים בחורים של המשקוף או תקלות מסיבות שונות המשפיעות על הדלת, מנעולן ומתקן דלתות מורשה ומוסמך מתל אביב יתקן לכם את הדלת גם אם הדלת מסוג רב בריח או שריונית חסם פלדלת, או תיקון דלתות עץ ואלמיניום, במנעולן סביב השעון בתל אביב מומחים בתיקון דלתות פנים, תיקון דלתות אש ודלתות עם ידיות בהלה סביב השעון 24/7!

הצוות של מנעולני הדלתות בתל אביב והסביבה הוא מקצועי בכל תרחישי הנעילה השונים בתיקון דלת ובין שירותנו הוא גם מנעולן חירום בשבת שיודע לתקן כל סוג דלת הכולל גם דלתות בעלי נעילה חכמה  המצריך ציוד מיוחד לתיקון הדלת אותו לכל מנעולן מקצועי. מנעולן סביב השעון הוא המקום הנכון לתיקון כל הדלתות וגם שכפול ושחזור מפתח  אנו במנעולן סביב השעון דרוכים וזמינים עבורכם תמיד! בתל אביב וסביבתה

מנעולן מתקן דלתות בתל אביב

לנו יש את כל הכלים והניסיון וכל מה שמנעולן או מתקין ומתקן דלתות בתל אביב כמו שבצפון גם מנעולן בצפת יודע לתקן את כל תקלות ותרחישי התקלות בדלתות שיש, והיה ואבדתם את מפתח מפתח הדירה או שהדלת נטרקה והמפתח נותר בפנים ועוד:

תארו לכם שביום בהיר הגעתם הביתה או למשרד אך הדלת לא נפתחת או לא נסגרת או שהמפתח אינו פותח את מנעול הצילינדר, מאיתנו צוות מנעולן סביב השעון מתל אביב תקבלו שירות תיקון דלתות ומנעולנות לדלתות ולבתים בכל אזור המרכז כגון תיקון דלתות  בתל אביב או מנעולן דלתות בכל ישוב במרכז הארץ 7 ימים בשבוע גם בשבתות ובחגים. היה ונקלעתם למצב כזה אין צורך לדאוג כי במנעולן סביב השעון מתל אביב ניתן לקבל שירות סביב השעון במנעולנות בית ותיקוני דלתות לכל הישובים במרכז בשיחת טלפון 0529252323 ובכמה דקות נבוא אליכם.

התיקון שלנו בדלתות תתבצע ללא נזק וניתן אחריות בכל עבודה.

* צוות תיקון דלתות ערוך לתיקון דלתות מתל אביב– מנעולן דלתות שגם יתקן לדלת מנעול שלא תקין או צילינדר שלא מסתובב.
*מנעולן שמתקן דלתות הוא כמובן בעל תעודת מנעולן תקפה וגם נושא תעודת יושר מהמשטרה מומלץ כמובן לפני הזמנת מנעולן דירות ובתים לברר אם יש לו ניסיון בתחום מנעולנות ותיקון הדלתות בשביל שלא תזמינו בטעות בעל מקצוע חדש ולא מקצועי שהוא סוג של חובבן שיכול לעשות לכם נזק בלתי הפיך לדלת.
*הקפידו על מנעולן בתים ושיהיה וותיק ומקצועי בלבד- כי נושא תיקון הדלתות חשובה מאוד!
*בצעו סקר שוק- כי צוות מנעולן סביב לשעון יעניק לכם מחירים הוגנים ועבודה מקצועית ביותר.

סוגי דלתות שמנעולן סביב השעון מתקנים בתל אביב? 

    • תיקון דלתות פלדלת  זו עבודה שמתחלקות לתקלות שהדלת לא ננעלת עקב איזון דלת לא טוב או שמנגנון הדלת אינו תקין והדלת חורקת או שמנעול הצילינדר בדלת ישן ולא פותח את הדלת, תקלה נפוצה גם היא שבדלת יש צורך בכיוון האינסרט ( סף תחתון) שלא מכוון וצריך לכוונו זה קיים בדלתות פלדה מסוג רב בריח, פל רז, דלת שריונית חסם עכביש, סטנלי ועוד. 
    • תיקון דלת מסוג רב בריח בתל אביב -כנאמר בדלתות פלדלת ישנם דלתות חדשות וגם וישנות מהרבה סוגים שיש בשוק הישראלי, תיקון דלת שריונית חסם לסוגיה, דלת רשפים ודלת רב בריח. ישנו תיקון זמני ואפילו קבוע לדלתות שעברו פריצה של כיבוי אש .
    • תיקון דלתות מעץ – לעתים בתיקון דלתות עץ אנו נאלצים אף לתקן משקופים שבורים או סדוקים על ידי משחות עץ וחומרי תיקון לדלתות עץ שיש למנעולן סביב השעון, ניתן לבצע קיצור דלתות פנים בייחוד לאחר הוספת פרקט או דלת שקיבלה ריקבון למטה מרטיבות, דלתות העץ יוצרו שמנעולי 101 חבויים ומנעולים צרים וגם מנעולי פאבלוק אמריקאים ועוד.
    • תיקוני דלתות מאלומיניום –  כמו דלתות עץ גם בדלתות אלמיניום ישנם מנעולים חבויים מסוג מנעול 101  ועוד
    • גם פה יש מצב שנאלץ ונקצר את הדלת מהאלמיניום.
    • ישנם דלתות שמשמשות לחנויות בעיקר הם דלתות זכוכית שגם דלתות הזכוכית מצריכות תיקון דלתות, ישנם מנעולים שנקראים מנעול חובק זכוכית, מנעול נוסף הוא מנגנון צר או מנעול רול לדלת זכוכית , מנעול צר ממספר מידות, ישנה תקלה מאוד נפוצה בדלתות זכוכית היא כיוון דלת הזכוכית, דלתות הזכוכית בנויות עם מנגנון לוויסות פתיחה וסגירת הדלת הנקרא מחזיר דלת רצפתי שעם הזמן יש לכוונו או להחליפו.
    • תחום נוסף שאנו עושים זה תיקון דלתות ממ”ד בתל אביב- תיקון דלתות הממ”ד ישנם במגוון די גדול של בעיות נפוצות כגון איזון דלת הממד, קיצור דלת ממד בתל אביב,  החלפת ידיות פרזולים וידיות לדלת ממד, פריצת דלת הממד ושחרור הבריחים של דלת הממד והתקנת מנעול כספת לדלת ממ”ד.
    • תיקון ידית בהלה ותיקון דלתות אש- ידיות בהלה ודלתות אש קיימים במקומות הומי אדם על פי חוק למניעת אסונות אש ופאניק. במנעולן סביב השעון יש לנו את הידע המקצועי והמומחיות לתיקון דלתות אש ותיקון והחלפת ידיות בהלה.

תיקון דלתות כניסה דלת פלדה

מנעולן שמתמחה בתיקון דלתות בתל אביב 24/7.

נגיע עד אליכם במהירות למקום לתקן לכם את הדלת.

מתי כדאי להזעיק שירות שירות תיקון דלתות לדוגמא:

-הדלת וטרקה ובתוכה נמצא המפתח ואנו בחוץ

-המפתח נשבר בחור המנעול ללא יכולת לצאת או להסתובב 

-הדלת חורקת או ננעלת בקושי או שהדלת לא מאוזנת

– מפתח הבית אבד ואין יכולת להכנס הביתה

מעט רקע על החברה מנעולן סביב השעון בתחום הדלתות בתל אביב

מנעולנים המומחים בתיקוני דלתות בתל אביב מעל עשור עם ניסיון רב בתחום הדלתות,שיודעים לטפל בכל סוגי תקלות הדלתות כפי שנאמר מבלי לעשות נזק לדלת במחיר הוגן ובדרך המקצועית ביותר.

מנעולן בתים מתל אביב סביב השעון 24 שעות בתגובה של מספר דקות מסיום השיחה מולנו יגיע ויתקן לכם את הדלת או את המנעול בעזרת הציוד לתיקון הדלתות הכי חדיש ותיקני שיש היום.

תחום הדלתות אינו חדש לנו ואנו כאמור נדע לתת לכם פתרון עבורכם לתיקון כל הדלתות והמנעולים שברשותכם.

רצוי שמתקן הדלתות יהיה עם תעודת מתקין דלתות מתל אביב

מנעולן סביב לשעון 24/7
 כפי שהדגשנו בעוד מספר נישות בנושא המנעולנות בתחום הוא זה שמקצוע מנעולנות ומנעולן דלתות ודירות בפרט הוא מקצוע חופשי שניתן לרכוש על ידי קורסים בסיסים ויש אנשי מקצוע שעוסקים בתחום הדלתות בתל אביב ללא יכולת מקצועית נאותה. כדי שתישארו שלווים ושתדעו שמדובר במנעולן דלתות הוגן ולא בחובבן, אנו במנעולן סביב השעון כולם מחזיקים תעודת מנעולן דירות ודלתות בתוקף ותעודת יושר. אנו גם עובדים כספקי משטרת ישראל מועצות אזוריות,עיריות ושרות לבתי עסק שונים, מפעלים ולציבור הפרטי כמובן.

אתר זה נבנה ומקודם על ידי אייל שירותי פריצה ומנעולנות
דילוג לתוכן
לחץ לחיוגוואטסאפ