טיפים לבחירת מנעולן

נעלתם מחוץ לדירה ואתם זקוקים לפורץ מנעולים. זה בפועל כאין כל בעיה- מחפשים בגוגל פורץ מנעולים ומזמינים את הראשון שעונה לכם בטלפון בלילה. נשמע פשוט? לא ממש. בחירת פורץ מנעולים היא מחשידה מעט, במיוחד כשאינכם יודעים מי המנעולן שעומד לפרוץ אל תוך הדירה שלכם.


האם הפריצה בטוחה


פריצת מנעולים אינה דבר בטוח וברור. ואפילו זו עבירה על החוק והנה כמעשה פלילי. גם פורץ מנעולים שעובד כמנעולן לפרנסתו לא יוכל לפרץ אפילו לא מנעול אחד אם לא יעבור הכשרה וקורס ויעבור הסמכה לכך. כמו כן, מומלץ לקבל אישור ממשטרת ישראל כתעודת יושר. כשחושבים על כך זהו מעשה נחוץ מאד: די לחשוב על הסיטואציה בה אדם לא מוכר פורץ לדירתכם באישור שלכם, מתקין צילינדר חדש ועם מפתחות ואולי יש לו גישה למפתח והנה, פתחתם צוהר לפריצה פשוטה לפושע או גנב לבית שלכם. נשמע מפחיד, נכון? לכן, כשאתם מזעיקים פורץ מנעולים חובתכם היא לבדוק כי מדובר במנעולן מוסמך ועם תעודת יושר כולל אישור ממשטרת ישראל.


מעט על מנעולים ופורצים


נקודה חיונית נוספת שיש לתת דגש ואת הדעת היא כי לא כל מנעולן או פורץ רכבים מוסמך להיות גם פורץ מנעולים. יכול להיות שהזעקתם מנעולן שהוא איש אמין והוגן הוא לא פורץ מנעולים. כביכול, אפשרי ללמוד לימודי מנעולנות, מנעולנות רכב, החלפת מנעולים, שיכפול שלטים וניתוק קודנים לרכב ושחזור לרכב, התקנת מנעולים חדשים ועוד אולם בלי ההסמכה הרצויה לפריצה ובלי מתן אישור ייעודי מהמשטרה. במקרים שכאלה תוכלו לקבל שירותים ממנעולן מקצועי. אולם פורץ דלתות הוא לא יהיה ולא יוכל לעשות זאת שכן זו עבירה.
לסיכום, בדקו מי המנעולן שהזמנתם, גם אם אתם לחוצים מאוד וחייבים להיכנס לדירה. הביטחון שלכם ושל שאר בני המשפחה חשובה יותר מאשר להמתין עוד מספר דקות מחוץ לבית או מחוץ למכונית. זה פרט די חשוב.
המנעולנים בחברתנו מציעים עבורכם את השירות המומלץ יחד עם השירות המקצועי. המיטב של מנעולנים ופורצי מנעולים מורשים וותיקים, על ידי המשטרה שיתנו לכם שירות אמין ומקצועי, הוגן ומהיר, גם בשעות המאוחרות ובסופי שבוע.

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה נבנה ומקודם על ידי אייל שירותי פריצה ומנעולנות
דילוג לתוכן
לחץ לחיוגוואטסאפ