פורץ כספות, מנעולן כספות

פורץ כספות

מנעולן כספות 24 שעות

מחפשים פורץ כספות במרכז הארץ,שיבצע פריצת כספות? אנו הכתובת במנעולן סביב השעון פורץ כספות בכל ערי המרכז 24 שעות וגם בשבת!

אצלנו תקבלו שירותי פריצת כספות ומנעולנות כספות מצוות מומחים בכל סוג הכספות שיש שיגיעו לפרוץ לכם את הכספת או הכספות שישנם היום בשוק! מנעולן סביב השעון זה המקום עבורכם למחפשים פריצת כספות בחירום ובכל מצב בשירותי פריצת הכספות,הצוות תמיד יהיה זמין!
 כידוע לכם המנעולנים שלנו מומחים בכל נושא מנעולנות הכספות ואנו ניתן את מיטב הידע שלנו בביקור אצלכם ובתיקון או בפריצת הכספת שלכם או בכל כספת שתפגשו. 

* אנחנו תמיד זמינים סביב לשעון לפריצת הכספות 24 שעות ביממה– הצוות פרוס עבורכם בכל אזור המרכז, גם אם תרצו פורץ כספות בתל אביב או פורץ כספות בחולון אנחנו כאן בשבילכם בהרצליה ובת ים ועוד.
*לא כל מנעולן הוא גם מבין בכספות, הפורצי כספות שלנו מומחים בפריצת כספות והוסמכו לכל הסוגים אנו גם בעלי תעודת פורץ כספות מוסמך, וטכנאי כספות עם הרבה ניסיון – לא מומלץ לקבוע עם מנעולן שאינו מבין בכספות כלל!
*ישנם הרבה סיבות שלקוחות מזמינים פורץ כספות בשביל לפתוח לכם את הכספת או לשנות קוד ולהחליף מנעול לכספת.
ביכולת שלנו יש ידע רב גם בזיהוי הכספות באם הם כספות כבדות עם מלכודת או בכספות פשוטות וקטנות
כיום הכספות שודרגו לכספות דיגיטליות וכספות עם חוגה הנקראות כספות קומבינציה וקומבינציה אלקטרונית. בעידן של היום הכספות שודרגו לכספת ביומטרית וישנם כספות הידועות עם חייגן הקומבינציה אלקטרונית ומכאנית  עם מספרים ועם מנעולים מסוג מאוור, אלזט וקרומר. כיום הכספות חדישות ועומדות בתקנים מחמירים וגם חלקם כספות חסינות אש שמסוגלות לשמור על תחולת הכספת גם בשרפות קשות. לכן חשוב להזעיק מומחה לכספות שאכן מכיר אותם וידע איך לפרוץ את הכספת בצורה הכי נכונה שיש. חייגו תמיד 0529252323

מקצועיות החברה שלנו בנישת בכספות:

רוב המנעולנים שעשו קורס מנעולנות אין להם ידע בתחום הכספות אולי ידע בסיסי בלבד לרוב המנעולנים יציעו לכם שירות פריצה שעלול להיות ארוך ולא מקצועי וקרוב לוודאי שיסבו נזק לכספת ויוציאו אותה מכלל שימוש, פורץ כספות מקצועי באזור המרכז משורתנו אם זה בבת ים, חולון, הרצליה או תל אביב,יגיע וייתן שירות פריצת כספות ללקוח בצורה מקצועית ונקייה, נוכל גם להעריך טלפונית את מחיר הפריצה או תיקון הכספת על ידי תמונה או סרטון קצר בנייד בטרם נגיע אליכם.

מנעולנות 24/7

 התמחות בכספות- איך פורצים כספות

כבר בשיחה הראשונה עם הלקוח ננסה לאבחן את התקלה ומה סוג הכספת שברשותכם גם אם זה על ידי צילום ראשוני,כבר אז ניתן לתמחר את תיקון הכספת או פריצתה או החלפת מנעולי הכספת וגם כספת לפי הצורך נוכל לתמחר לכם מחיר כספת חדשה אם יש צורך.
לאחר מכן נגיע אליכם לעסק או לבית בשביל הכספת שברשותכם, כידוע כל כספת שונה מקודמתה, קיימות כספות קטנות שפשוט לפרוץ אותן וכספות עם קומבינציה וכבדות שקשה מאוד לפרוץ שיש להם גם מנעולים מסובכים לפריצה, ולכן שיטות הפריצה משרותי פריצה ממנעולנים בתל אביב לדוגמה שונות בין כספת למשניה, ישנם שיטות דגדוג המנעול, קידוח המנעול, פיצוח מניפולציה.

לפורץ כספות זמין 24 שעות חייגו 052-9252323

פריצת כספות – בקצרה?….
בעל מקצוע שבין היתר מתעסק במנעולנות. קיימות כספות דיגיטליות או כספות מכאניות, עם קומבינציית מספרים משתנים, שהקוד משתנה עם שינוי הקומבינציה בעזרת כלים מיוחדים.
על פורץ הכספות מקצועי חשוב להיות…
לדעת להתמודד עם כל מנעולי הכספות, וידע לתפעל ולתקן מנעולים לכספות כגון אלזט, מאוור, ג’ואל וסטו, יידע להחליף קוד, ושינוי הקומבינציה. ובכן מומלץ מאוד בחירת מנעולן של כספות מקצוען בלבד.
מנעולן סביב השעון מיד יוצא אליכם ….

מחפשים איש כספות כספות במרכז הארץ, מחפשים פורץ כספות בתל אביב, פורץ כספות בחולון או בבת ים שיבצע פריצת כספות, ניתן לקבל שירות כספות סביב השעון 24/7.

היה ונזקקתם לפריצת כספות או שמפתח הכספת אבד, פורץ כספות מורשה ומוסמך יעשה עבורכם את פריצת הכספת שהמפתח הלך לאיבוד, הוא יבוא ויחליף מנעולים לכספת ויתקן לכם את או יפרוץ עבורכם את הכספת

הצוות של פריצת הכספות באזור המרכז הוא מקצועי בכל תרחישי מנעולנות הכספות כולל שירות בסופי שבוע,אנו במנעולן סביב השעון דרוכים וזמינים עבורכם תמיד!

פורץ כספות מוסמך

לנו  את כל הכלים והניסיון וכל מה שמנעולן כספות יודע לתת וגם והיה ואבדתם מפתח אחרון של הכספת:

תארו לכם שביום שגרתי נגמרה לכם הסוללה של הכספת ולא ניתן לפתוח אותה ותכולתה די חשובה עבורכם, מאיתנו תקבלו שירות פריצת כספות ומנעולנות  בכל אזור המרכז כגון 

שירות מנעולן כספות ופריצת כספות ניתן לקבל באזורים הרשומים לפניכם.

 תל אביב, ראשון לציון, הרצליה, חולון, בת ים, נס ציונה, יהוד, ראש העין, יבנה, רחובות, באר יעקב, רמלה לוד, פתח תקווה, בני ברק, אריאל, שוהם ובכל ערי ויישובי המרכז.

תיקון כספות בתל אביב או פורץ כספות בחולון, ברמת גן, ביפו, ובכל ישוב באזור מרכז

פורץ כספות בתל אביב או תיקון כספת בחולון, ברמת גן, ביפו, בהרצליה, בראשון לציון, בבת ים ובכל ישוב באזור מרכז הארץ 7 ימים בשבוע גם בשבתות ובחגים. היה והנכם במצב זה הסירו דאגה מלבכם כי במנעולן סביב השעון יש לנו יכולת לבוא לכל הישובים במרכז תוך דקות ספורות מרגע  השיחה מולכם.

ההגעה שלנו אליכם תתבצע כמובן בלי נזק עם אחריות בכל עבודה.

* צוות הפריצה פרוס בכל רחבי מרכז הארץ– מנעולן כספות שגם יתקן כספת שלכאורה נחשבת ללא שמישה.
*פורצי הכספות הם כולם בעלי תעודת מנעולן בתוקף וגם ברשותם תעודת יושר ממשטרת ישראל – מומלץ לפני הזמנת מנעולן כספות לברר את ניסיונו ועברו בתחום הכספות על מנת שלא תזמינו בעל מקצוע  חובבן שעלול לעשות לכם נזק לכספת וגם לא לפרוץ אותה.
*הקפידו על מנעולן כספות וותיק ומקצועי בלבד- כי נתחום זה חשוב מאוד שמדובר בפריצת כספות!
*בדקו מחירי שוק- כי במנעולן סביב לשעון תקבלו את המחרים הכי שווים שיש לכל כיס.

סוגי הכספות שבמנעולן סביב השעון פורצים ומתקנים. 

כספות ביתיות- כספות פח, ייל, יונדאי ועוד, כספות מפתח- עם מנגנון נעילה, כספות כבדות- כספות עם משקל כבד במיוחד המקשה על עקירתם וגנבתם, כספות קיר- כספות שייעודם קיבוע בקיר על ידי ברגים או יציקת בטון, הן בדרך כלל כספות קטנות בנפח שלהם, כספות על פי תקן- בדרך כלל משמשים חנויות גדולות או חנויות תכשיטים שחברות הביטוח דורשות תקן מחמיר כגון מנעול קומבינציה או מספר מנעולים ומלכודת .

– מנעולן כספות 24/7- המתמחה בפריצת כספות וזמין תמיד עבורכם בכל ערי המרכז…
–מנעולן כספות שנוהג על פי אמנה של הלקוח תמיד צודק ומתחייב לשירות הוגן ומקצועי.

פורץ כספות

מנעולן כספות בפריסה בכל ישובי מרכז הארץ 24/7.

נגיע אליכם בזריזות למקום

מתי כדאי להזעיק שירות פריצת כספות לדוגמא:

-הכספת ננעלה ובתוכה נמצא המפתח 

-המפתח נמצא  במנעול הכספת  ללא יכולת לצאת או להסתובב במקומו במנעול

-הדלת של הכספת לא נפתחת

– מפתח הכספת הלך לאיבוד או שהסוללות נגמרו

מעט רקע על חברת מנעולן סביב השעון

פורצי וטכנאי כספות עם ניסיון וותק של שנים בתחום,שיודעים לטפל בכל סוגי הכספות שיש בלי לגרום  נזק לכספת בצורה מקצועית והוגנת.

מנעולן כספות סביב השעון 24 שעות בזמינות הכי מהירה ויעזור לכם ויפרוץ לכם את הכספת או יתקן אותה בעזרת ציוד מיוחד לכספות הנמצא ברשותנו

תחום הכספות אינו חדש לנו ואנו מתמחים בכל תקלות מנעולנות הכספות שיש כפי שכבר דיברנו.

רצוי שפורץ הכספות יהיה עם תעודת יושר

מנעולן סביב השעון 24/7
מקצוע מנעולנות ומנעולן כספות בפרט הנו מקצוע שנרכש על ידי קורסים שונים ולא חסרים פורצים שעוסקים בתחום פריצת הכספות עם ניסיון מועט ועבר לא נקי ובטוח, מומלץ לבקש מפורץ הכספות תעודת יושר מהמשטרה המעידה עבר נקי כדי שתישארו רגועים כי ידוע לכם שמדובר במנעולן הוגן ולא בפורץ, אנו במנעולן סביב השעון כולנו בעלי תעודת מנעולן כספות בתוקף ותעודת יושר מהמשטרה. בין היתר אנו עובדים כספק משטרת ישראל ונותנים שירות למועצות אזוריות, לבתי עסק, ומפעלים. 

אתר זה נבנה ומקודם על ידי אייל שירותי פריצה ומנעולנות
דילוג לתוכן
לחץ לחיוגוואטסאפ